شبیه ساز دوربین های توتال استیشن سری Leica FlexLine

دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline تا به امروز یکی از بهترین ایستگاه های کامل و دستی و با کیفیت محسوب می شوند. این دوربین ها اندازه گیری و بررسی جزئیات را در دنیای امروزه متحول کرده اند و مفهوم جدیدی را به ما نشان داده اند. شما با استفاده از این شبیه سازی دوربین می توانید به آسانی و بدون پیچیدگی های فراوان نقشه برداری و نقشه کشی های خود را انجام دهید. کار با دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline بسیار راحت می باشد چرا که دارای نرم افزار میدانی به نام leica captivate  می باشند که به کاربر خود اجازه متصل شدن به داده های 3بعدی را می دهد.

شما می توانید با استفاده از این شبیه ساز دوربین کارهایی اعم از خط خطی، کد گذاری و…. را به صورت پیشرفته انجام دهید.

دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline با اطمینان کار خواهد کرد و نتایج دقیقی را به شما از محیط مورد نظر ارائه خواهد داد. این شبیه ساز ها حتی در محیط های سخت نیز قابل استفاده می باشند.

کار با دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline بسیار آسان می باشد.

ویژگی دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline

  • سریع‌تر کار کنید.

شما با استفاده از دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline می توانید بسیار سریع تر اندازه گیری کنید و جا به جایی آن بسیار راحت می باشد. این دوربین از نرم افزاری به نام leica geosystems  پشتیبانی می کند. این محصول دارای درایور های بی پایان به روز، کلید ماشه، درایورهای دو طرف و.. در خود می باشد.

  • بدون دردسر از آن استفاده کنید.

با تکیه و استفاده از دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline به راحتی با این محصول کار کنید. این محصول از یک سرویس و شبکه پشتیبانی شده جهانی ارائه داده می شود. این محصول بی نظیر بهره وری شما را در کار افزایش می دهد و اشتباه را به کمترین حد خود می رساند.

  • محصولاتی را انتخاب کنید که دوام داشته باشند.

شما می توانید از دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline در شرایط سخت اعم از گرد و غبار، گل و لای، باران شدید، وزش باد، گرمای زیاد، سرمای شدید و… استفاده کنید و سال ها بدون دردسر و خرابی از آن لذت ببرید. این محصول حتی در این شرایط نیز با همان سطح بالای و دقتی که دارد همچنان برای شما کار خواهد کرد.

  • با AutoHeight در زمان صرفه جویی کنید.

دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline به شما این امکان را می دهد که در هر ارتفاعی که باشد به صورت خودکار اندازه گیری را انجام داده و تنظیمات خود را صورت دهد. این قابلیت در این محصول باعث شده است تا خطاهای اندازه گیری به حداقل خود برسد. همچنین باعث شده است که فرایند نصب در محل به صورت خیلی سریع تر انجام شود.

  • سرمایه گذاری خود را کنترل کنید.

دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline دارای طول عمر بسیار بالایی است و باعث می شود که شما فقط برای یک بار این محصول را خریداری کنید و دیگر نیازمند به خرید و یا هزینه های دیگر نباشید. این دستگاه با داشتن سرعت و دوام بالا یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه کردن می باشد.

قابلیت های دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline

وضوح صفحه نمایش در دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline برابر با 0.1 اینچ می باشد. دقت بالای این محصول به هرتز محاسبه می شود.

دقت تنظیم در دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline به صورت های 0.5 اینچ، 1 اینچ، 1.5 اینچ، 2 اینچ می باشد که شما میتوانید به راحتی از آن استفاده کرده و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید. سطح الکترونیکی در این محصول برابر با 2 اینچ می باشد. حساسیت سطح دایره ای در آن نیز برابر با 2.6 میلی متر می باشد.

اندازه گیری فاصله در دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline برابر است با 3.500 متر و در برد بلندی آن نیز برابر با 10000 متر می باشد. دقت و زمان اندازه گیری در این محصول 2 میلی متر + 1.5 صفحه در دقیقه می باشد. ردیابی که این محصول برای کاربران خود به ارمغان می آورد نیز برابر با 3 میلی متر + 1.5 صفحه در دقیقه می باشد. اندازه گیری و دقت این محصول در حالت برد بلند تا 4 کیلومتر برابر با 5 میلی متر + 2 صفحه در دقیقه است.

صفحه نمایش و صفحه کلید این محصول برابر با 3.5 اینچ می باشد که دارای 320 * 240 پیکسل در خود است. این صفحه کلید به کار رفته در دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline دارای 28 کلید بر روی آن می باشد.

باتری موجود در این محصول از لیتیوم طراحی شده است که قابلیت تعویض در صورت تمام شدن و یا خرابی آن وجود دارد. زمان کار این باتری در این دوربین شبیه سازی می توان 18 الی 30 ساعت تخمین زد. مدت زمانی که این دوربین نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود نیز برابر با 3 ساعت و 30 دقیقه می باشد.

حافظه داخلی در دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline برابر است با 2 گیگابایت فلش همچنین کارت حافظه ای که در این محصول استفاده شده نیز برابر با 1SD یا همان 8 گیگابایت است. حافظه USB آن نیز برابر با 1 گیگابایت می باشد.

پردازنده های به کار رفته در این دوربین ها، به صورت دو هسته ای می باشد که بسیار نیز قدرتمند است. سیستم عامل به کار رفته در آن نیز ویندوز EC7 می باشد.

دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline دارای چراغ راهنمای EGL می باشد که محدودیت کاری این چراغ 5 الی 150 متر می باشد. دقت موقعیتی که این چراغ دارد نیز 5 سانتی متر در 100 متر است. طول موج های قرمز و نارنجی در این محصول نیز برابر با 617 و 593 نانو متر می باشد.

سخن آخر

شما می توانید از دوربین های توتال استیشن سری Leica Flexline در دمای -20 الی +50 درجه استفاده کنید و نگران کارایی آن نباشید. همچنین این محصول در گرد و غبار، آب و هوای بد، رطوبت، آب و هوای غیر متراکم و…. کارایی دارد و از کیفیت آن ذره ای کم نخواهد شد. این محصول دارای استاندارهای نظامی می باشد. اگر بخواهیم سخن را خلاصه کنیم، باید بگوییم این دوربین ها در میان محصولات مشابه خود بهترین گزینه برای خرید هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا